Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΕΦΙΑΛΤΗΣ

Γλυστρισα          …….οι πετρες μετακινηθηκαν κατω από τα ποδια μου
Και αρχισα να πεφτω.
Στα πλευρα το πρωτο χτυπημα μετα μια τουμπα κι άλλη μια, μετα αφεθηκα.
Συνεχισα να πεφτω,να στριφογυρνώ, η σαρα ηταν αποτομη
Δεν ειχε τελος κι εγω ολο επεφτα  …..ολο επεφτα.
Ξαφνικα ……όλα τελειωσαν.
Στο τελος της αγριας κατηφορας,στις πετρες ημουν απλωμενος και αρτιμελης.
Σηκωθηκα …..,δεν πονουσα, δεν πονουσα….πουθενα..
Τα πλευρα χωρις πονο ,το κεφαλι το ιδιο ,ημουν αερατος,κεφατος θα ελεγα.
Κινηθηκα κοντα ,περπατησα αναλαφρα,αερινα ,θα ελεγα,
Χωρις να νιωθω το τραχυ στρωμα από πετρες στις πατουσες μου.
Και ξαφνικα ειδα πιο διπλα………….κατι  που……..τι  γινεται?
Α ν α τ ρ ι χ ι α σ α……..
Ειδα εμενα ξαπλωμενο……και  ακινητο ……………..α δ ι ε ξ ο δ ο.
Δεν ειχα αιματα    ουτε και πνοη,ένα μικρο σημαδι ισως αναμεσα στα φρυδια.
Αρχισα να καταλαβαινω, να συνειδητοποιω ότι…………….π ε θ α ν α.
Ακου να δεις φιλε μου ,ε γ ω  ο  μεγαλος  τι  επαθα.
Προσπαθησα να ελεγξω την νεα κατασταση.
Λοιπον   …από  διαθεση  σκιζω,νιωθω καλα,ελαφρυς και αερινος.
Περπατω και τρεχω χωρις κοπο  ,χωρις κουραση.
Χα …….παει και η υπερταση…δεν εχω πια……
Ουτε στενωση  αρτηριων και φλεβων………..
Και εκεινο εκει το λιπωμα στο δεξι μου ποδι…..παει κι αυτό.
Η σκεψη στους δικους μου,στην οικογενεια μου.
Αρχισα να σκεφτομαι όλα εκεινα που διαβαζα και ακουγα μια ζωη.
Για την καινουργια κατασταση.
Τ ΑΞ Ι Δ Ε Υ Ε Ι Σ   …με την ταχυτητα της σκεψης.
Αυτό   εκανα…………….
Σπιτι λοιπον  ..νατο,το βλεπω από ψηλα ,με την στραβια κεραια.
Όταν την πορτα διαπερνω δεν μπορω να πιστεψω ότι,
κυλαω …ανεβαινοντας τη σκαλα για τα υπνοδωματια.
Η Ζωη κοιμαται,το μανναρι μου,που ναξερε,τι πονος την περιμενει.
Το Μαρακι μου και αυτό κοιμαται,το κοριτσακι μου
Και αυτό θα μοιραστει  ένα κομματι πονο.
Γλυστραω στην καμαρα μου ,ηΑγγελικη μου  σ'ονειρο ταξιδευει
Το κοριτσι μου κοιμαται και εχει το μαξιλαρι μου αγκαλια.
Γλυκια μου………….
Γλυστραω και χωνομαι διπλα της.
Την αγγιζω με χερια και με ποδια..,αναλαφρα………δεν αντιδραει,βαθυα κοιμαται.
Κ Α Τ Ι …..ομως  ελειπε  συμφωνα με τις αφηγησεις
Συμφωνα με τις μελετες  κ α τ ι  ελειπε…………………..
Α………ΝΑΙ……ΒΕΒΑΙΑ………ελειπε   …..ΤΟ  ΦΩΣ…………
Εκεινο ,το γλυκο φως
 το θερμο,το καθαρο,το ασπρο φως που θα μας εδειχνε τον δρομο,
που θα ενιωθες γλυκα γαληνια ,σαν θα το εβλεπες  ………
ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ένα φως με χτυπησε στα ματια ,ένα φως επιμονο,ενοχλητικο
Ένα φως με ενταση και πλατος.
Με δυσκολια ανοιξα τα ματια μου…………
Με ενοχλουσε ένα φως  ,που εμπαινε απ΄τις γρυλλιες.
Πονουσε το κεφαλι μου…..και η Αγγελικη μου χαιδευε το χερι……
-Η ωρα είναι οκτω ,πρεπει να σηκωθουμε………….
Και μου δωσε και ένα φιλι……..
Άλλο και τουτο παλι……..
Σαν   να  ξυπναω   απ΄ονειρο…………

2 σχόλια: